The Multimodal Analysis Of Television Commercials...
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Características del producto
Características principales
Título del libro | The Multimodal Analysis of Television Commercials |
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Autor | Autores Varios y otros |
Idioma | Inglés |
Editorial del libro | ------------------------------------------ |
Tapa del libro | Blanda |
Año de publicación | 2013 |
Otros
Cantidad de páginas | 218 |
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Altura | 22,5 cm |
Ancho | 14 cm |
Género del libro | Filosofía y psicología |
Subgéneros del libro | Filosofía |
Tipo de narración | Ensayo |
ISBN | 9788437091457 |
Descripción
Título: The Multimodal Analysis of Television Commercials
Autor: Autores Varios y otros
Editorial: ------------------------------------------
Colección: English in the World Series
Temática: Lingüística
Edición: 1
Año de Edición: 2013
Número de páginas: 218
Peso: 293 gramos
Ancho: 140 milímetros
Alto: 225 milímetros
Formato: Rústica
Idioma: Inglés
ISBN: 9788437091457
Descripción:
This book is the first of its kind entirely dedicated to the multimodal analysis of television commercials. A multimodal approach to TV ads, which integrate multiple semiotic modes, is not only useful but absolutely necessary if we are to fully grasp how they attempt to inform and persuade viewers. Nonetheless, it is no less certain that multimodal analysis should not be seen as an end in itself but as an essential tool or heuristic that feeds into and informs further avenues of enquiry. True to this principle, the eight chapters that make up the present volume look at advertising on TV from different perspectives. These can be variously described as ideological, discourse analytical, rhetorical, argumentational, and narratological. The theoretical diversity contained herein is matched by the assortment of languages in the ads under scrutiny, namely, Catalan, Danish, English, German, Italian and Spanish. We are confident that this collection of articles will help readers gain a better understanding of how TV ads convey meaning and will also provide valuable insights into how to carry out research in the field of multimodality.
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