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Características principales

Título del libro
The Multimodal Analysis of Television Commercials
Autor
Autores Varios y otros
Idioma
Inglés
Editorial del libro
------------------------------------------
Tapa del libro
Blanda
Año de publicación
2013

Otros

Cantidad de páginas
218
Altura
22,5 cm
Ancho
14 cm
Género del libro
Filosofía y psicología
Subgéneros del libro
Filosofía
Tipo de narración
Ensayo
ISBN
9788437091457

Descripción

Título: The Multimodal Analysis of Television Commercials
Autor: Autores Varios y otros
Editorial: ------------------------------------------
Colección: English in the World Series
Temática: Lingüística
Edición: 1
Año de Edición: 2013
Número de páginas: 218
Peso: 293 gramos
Ancho: 140 milímetros
Alto: 225 milímetros
Formato: Rústica
Idioma: Inglés
ISBN: 9788437091457


Descripción:

This book is the first of its kind entirely dedicated to the multimodal analysis of television commercials. A multimodal approach to TV ads, which integrate multiple semiotic modes, is not only useful but absolutely necessary if we are to fully grasp how they attempt to inform and persuade viewers. Nonetheless, it is no less certain that multimodal analysis should not be seen as an end in itself but as an essential tool or heuristic that feeds into and informs further avenues of enquiry. True to this principle, the eight chapters that make up the present volume look at advertising on TV from different perspectives. These can be variously described as ideological, discourse analytical, rhetorical, argumentational, and narratological. The theoretical diversity contained herein is matched by the assortment of languages in the ads under scrutiny, namely, Catalan, Danish, English, German, Italian and Spanish. We are confident that this collection of articles will help readers gain a better understanding of how TV ads convey meaning and will also provide valuable insights into how to carry out research in the field of multimodality.



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